Välkommen på årsmöte!

Svenska Lusitanosällskapets årsmöte äger i år rum söndagen den 17 april, kl. 16.00 (mingel 15:30), via Teams, "Digifysiskt".

Se program nedan (klicka på läs mer...)!
Bland annat kommer det att vara en intressant föreläsning om Lusitanon med den portugisiske APSL-domaren och professorn i husdjursgenetik Antonio Vicente (domare Feiran 2016). Alla som vill vara med måste anmäla sig till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

OBS! Du som har anmält att delta kommer att få en länk skickad till dig innan mötet.

Det är bara de som har betalt medlemsavgiften som får närvara på mötet. Vi kommer att plocka bort alla som inte har betalt från våra listor efter mötet.

Program:

15:30 Mingel
16:00 SLS önskar alla välkomna
16:30 Föreläsning om Lusitanon, António Pedro Andrade Vicente
17:15 Paus
17:30 Forts. föreläsning
18:00 Paus
18:15 Årsmöte
19:30 Mötet avslutas

Anslut gärna tillsammans med andra medlemmar till årsmötet.
Är ni 4-8 medlemmar på samma plats och uppkopplade via länk bjuder SLS på 150 kr per person till mat och dryck!

Vi vill uppmuntra till att likasinnade får en chans att umgås. Kanske ett tillfälle att starta upp fler regioner ute i landet att komplettera redan nuvarande region Väst med?
Mer info om regioner kommer under mötet.

Mötet ska genomföras efter aktuella restriktioner.

Länk till Facebook-evenemanget här: https://www.facebook.com/events/1312865392216932/

På årsmötet önskar vi gärna medlemmar som vill hjälpa till i årets Feira-kommitté och planerar för kommande evenemang. Kom och bidra med din hjälp och åsikter

Därefter betalar du in medlemsavgiften på plusgironummer 1368474-1 eller bankgironummer 5471-0918. SLS Swish nr: 123 589 76 57
Glöm inte att skriva namn, adress och medlemskapsform.

Du följer väl oss även på Facebook-grupp eller Facebook-sida.
SLS Årsredovisning hittar du här
Dagordning hittar du här